Anketa

AnketyAnkety jsou nejen prostorem umožňujícím návštěvníkům vyjádřit názor na aktuální společenské téma, ale mohou se stát také nástrojem marketingového průzkumu. Dobře zvolené téma vám může poskytnout odpověď na otázky, které vás zajímají v souvislosti s chystaným nebo již nabízeným produktem.

Formuláře

Vytvořte si sami formulář z prvků:

  • jednořádkový text (input)
  • víceřádkový text (textarea)
  • nabídková roleta (select, multi-select)
  • radio button
  • zaškrtávací políčko (checkbox)
  • datum
  • čas
  • odesílací tlačítko

Ke každému prvku můžete v přehledném grafickém prostředí nastavit všechny potřebné parametry nebo doplnit například validátor emailu, případně automatickou ochranu proti komentářovému spamu.

 

Modul Formuláře

 

Kalendář akcí

  • vyhledávání a filtrování akcí podle data, typu akce, místa konání
  • grafický kalendář se zvýrazněním dat, ve kterých se koná nějaká akce
  • možnost připojování fotografií k akcím
  • formátování textů vizuálním editorem
  • možnost zadat perex / zkrácenou upoutávku na akci
  • informace o času konání akce, kontakt na organizátora

Bannerový systém

Bannerový systémV závislosti na tom, k čemu redakční systém využíváte, může být bannerová reklama buď prostředkem k rychlému profinancování nákladů na spuštění a provoz redakčního systému nebo také hlavním zdrojem příjmů (např. u internetových novin). Inzerce na navštěvovaných serverech je vyhledávanou formou reklamy především díky přesnému zaměření cílové skupiny a snadnému vyhodnocení úspěšnosti kampaně.

Kromě celkových grafických statistik jsou k dispozici pro každý banner statistiky zobrazení a kliknutí. Bannery je možné do redakčního systému vkládat v libovolných velikostech a formátech (obrázkový banner, flash banner). U bannerů je možné nastavit expiraci buď uplynutím časového období nebo počtem impresí (zobrazení).

Fulltextové vyhledávání

Fulltextové vyhledáváníFulltextové vyhledávání je nástroj, který usnadňuje návštěvníkům orientaci na vašem webu. Už si nemusí říkat "Ve kterém článku jsem to jenom viděl!", stačí zadat klíčová slova a prohlédnout si články, ve kterých byla nalezena.

Pokud bude váš návštěvník nucen procházet rozsáhlou strukturou vašeho webu, aby nalezl hledanou informaci, bude to pro něj natolik odrazující, že se pravděpodobně pokusí informaci najít raději jinde.

 

Proč umožnit fulltextové prohledávání obsahu webu?

Pokud někoho zaujme článek, může si vyhledat vše, co bylo o daném tématu publikováno na vašem webu.

Jestliže návštěvník přichází z fulltextového vyhledávače na váš web, často se stává, že se nedostane přímo na hledaný článek (je přesunutý, neaktuální, smazaný). Má-li váš web fulltextové prohledávání obsahu, umožníto takovému návštěvníkovi snadno dohledat nejen tento článek, ale také související informace.


Pokud jde o požadovanou funkcionalitu fulltextového vyhledávání, měly by být k dispozici nejpoužívanější funkce rozšířeného vyhledávání - tedy např. operátory AND a OR pro určení zda konkrétní slovo vyhledávaného řetězce musí být v textu nalezeno a možnost vyhledání přesných dlouhých frází uzavřením části vyhledávacího řetězce do uvozovek.

Našeptávač

Co je Našeptávač?

Našeptávač (nebo také Rádce, Autocompleter) usnadňuje a urychluje uživateli webu zadávání dotazů do vyhledávacího pole. Jakmile návštěvník začne psát do vyhledávacího pole, našeptávač začne v reálném čase navrhovat kompletní znění dotazu.

 

Našeptávač

Kdy a proč použít Našeptávač

Našeptávač je užitečný prakticky vždy, když máte na webu pole Vyhledat s fulltextovým prohledáváním obsahu.

 

Návštěvníkům šetří čas při vypisování dotazu a je i určitou ochranou před překlepy a gramatickými chybami, protože našeptávač navrhuje pouze takové znění dotazu, které vede k nalezení alespoň jednoho výsledku. Kromě toho může našeptávač uživatele upozornit na zajímavé kombinace slov, které souvisí s hledaným tématem, ale uživatel sám na ně nepomyslel.

 

Správci webu poskytuje našeptávač velice cenná data. Především jsou to statistiky nejhledanějších dotazů na webu. Z nich se správce dozví:

 

  • jaké informace návštěvníci na webu marně hledají, tj. často hledaná slovní spojení, která nevedou k nalezení žádného výsledku
  • co návštěvníky na webu nejvíce zajímá
  • které důležité informace jsou zřejmě skryty příliš hluboko v navigaci, nejsou snadno k nalezení a zasloužily by si tedy větší propagaci

 

Kromě toho získá správce také nástroj k ovlivnění chování návštěvníka na webu. Může ho nasměrovat na důležitý obsah webu tím, že do našeptávače přidá určitou kombinaci slov.

 

Jak se Našeptávač dozví, co má navrhovat?

Nebojte se, našeptávač nemusíte složitě plnit daty a odkazy. Funguje automaticky a samostatně na základě zkušeností z předchozích vyhledávání návštěvníků. Každé vyhledávání na webu zaznamená hledaná klíčová slova, četnost jejich vyhledávání a také to, jestli byl nalezen nějaký výsledek vyhledávání. Zbytek je práce algoritmu Našeptávače. Našeptávač bude tedy neustále aktualizován podle současného obsahu webu a jeho návrhy se s délkou provozu webu stále zdokonalují.

 

Kdo to vymyslel? Je to rozšířený nástroj?

Hlavní inspirací pro vznik našeptávačů byl zřejmě nástroj Google Suggest. Dnes jej ale používá většina vyhledávacích portálů i moderních webů. V Česku to je například Seznam nebo Centrum, ve světě třeba Yahoo. Našeptávače jsou také stále častěji integrovány do různých aplikací, například do internetových prohlížečů nebo poštovních klientů.

 

Co to stojí?

Aktuální cenu implementace našeptávače do webu provozovaného na systému NetNews najdete v ceníku.

Diskusní fórum

Diskusní fórumSnad nikde jinde se nedozvíte od svých zákazníků nebo návštěvníků pravdivější informace než v internetovém diskusním fóru. Zpětná vazba zákazníků (nebo čtenářů, voličů) je neocenitelným zdrojem inspirace pro zjištění jejich skutečných potřeb, správné zacílení budoucích aktivit, úpravy současných služeb, resp. celkové zdokonalení vztahů mezi vámi a vašimi klienty.

Diskusní fórum je víceúrovňové (s libovolným počtem úrovní), přispěvatelé tedy mohou reagovat na předchozí příspěvky. Administrátor může stornovat (nebo zcela smazat) příspěvky, které posoudí jako nevhodné, vulgární nebo informačně bezcenné. Diskusní fórum je také zdrojem mnohonásobných opakovaných návštěv. To oceníte zvláště tehdy, pokud chcete na svém webu nabízet bannerovou inzerci, která se vždy odvíjí od návštěvnosti. Na články s největšími čtenářskými ohlasy můžete upozornit modulem "Nejživější diskuse", který bude návštěvníky automaticky upozorňovat na aktuální články s největším počtem příspěvků.

Proč my?

 

Jednoduchost

JEDNODUCHÉ OVLÁDÁNÍ

Zjednodušování je naše posedlost.

STABILITA

12 let vývoje a podpory.

VŽDY AKTUÁLNÍ

Automatické, pravidelné aktualizace.

 

Styl

MODERNÍ DESIGN

Aby si vaši návštěvníci řekli: WOW!
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE

Interiéry, exteriéry, postprodukce.

VARIANTNÍ NÁVRHY
Několik variant grafických návrhů.

 

Funkčnost

RESPONZIVNÍ WEBY

Připraveno pro tablety a mobily.
SOFTWARE JAKO SLUŽBA

Zajistíme vše potřebné.
SEO OPTIMALIZACE

Výborná podpora SEO, statistiky.

Vybraní klienti


Podporovaná řešení