Postup vytvoření nového účtu je k dispozici i na
videu ve formátu flash.
Nový emailový účet se vytvoří přes menu Nástroje ---> E-mailové účty...

Budou se vytvářet e-mailové (poštovní) účty.

Přihlašovat se budeme k
POP3 účtu, vybere se tudíž
POP3.

Po vyplnění všech údajů se upřesní nastavení SMTP, které pro odesílání vyžaduje autorizaci (ověření). K těmto nastavením se dostanete přes tlačítko "Další nastavení..." Pro otestování emailu doporučujeme poslat "normální" email na nějakou osvědčenou adresu (nejlépe mimo náš mailserver - třeba na seznam, centrum...) a zkontrolovat zda přišel. To samé i s příchozí poštou. Poslat email z jiného účtu na právě vytvářený a pak vyzvednout přes Outlook.

SMTP vyžaduje autorizaci. Bez zadání loginu + hesla se odeslání nepovede. V tomto případě ale stačí zaškrtnout "použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty (
POP3)."

V této záložce lze při problémech zkontrolovat, zda nedošlo například k přepsání portů pro připojení k serveru. Některé antivirové programy totiž kontrolují příchozí a odchozí tak, že přesměrují veškerý provoz na jiné porty a pak poštu kontrolují. V případě že se nemůžete připojit a používáte nějaký antivirový program, tak raději zkontrolujte zda nastavení nepřepsal, zkuste nastavit původní hodnotu (jako zde na obrázku).

Pokud se Vám nepodařilo správně nastavit server pro odchozí poštu SMTP a emaily nejsou odesílány, kontaktujte prosím svého poskytovatele internetového připojení. Někteří poskytovatelé internetového připojení mohou zakázat odesílání emailů jinak než přes jejich servery.